Onlinemarketing

OnlinemarketingIedereen wil rendement op zijn of haar investering. We zien een budgetverschuiving van offline naar online. Onder meer het meetbaar bereik aan een lagere kostprijs is een grote troef die digitale marketing interessant maakt voor adverteerders.

Bedrijven willen – zeker in tijden van crisis – waar voor hun geld en meetbaarheid. Via digitale marketing krijgen ze dat ook, bijvoorbeeld in een pay-per-click-systeem. Advertenties op Google, Facebook en andere online kanalen snoepen langzaam maar zeker meer budgetten weg bij de traditionele media. Ook de impact van sociale media, die toelaat om op een persoonlijke en interactieve manier te communiceren, is in deze niet te onderschatten.

Maar in België  zijn we behoudsgezind. Niet iedereen neemt zomaar de toevlucht naar het digitale. Ook ontbreekt het in vele gevallen nog aan kennis van, en vertrouwen in de digitale wereld. Bepaalde factoren, zoals de economische crisis maar ook de toename van digitale platformen en toepassingen, kunnen het effect wel versnellen. En dat is wat we de laatste jaren hebben kunnen ervaren.

GoogleEngageSoulmedia specialiseert zich sinds enkele jaren in onlinemarketing en is tot een echte kenner van de markt uitgegroeid. SEO/SEA, Google Display/Adsense, remarketing, social media… dit alles heeft geen geheimen voor ons.

Contacteer ons gerust voor een vrijblijvend onlinevoorstel: info@soulmedia.be!

 

Plaats een reactie

Vernieuwend media- en adviesbureau!