Guerrilla

Het opmerkelijkste luik van ons bureau is guerrillamarketing. Tegenwoordig is reclame alleen soms niet meer genoeg. U moet opvallen en dan bent u bij ons aan het juiste adres.

Met guerrillamarketing (soft of iets stouter) krijgt u in zeer korte tijd veel aandacht van publiek én media! Dat toonden de volgende cases alvast aan.

30 april ’14 – AMPLIDATA

Amplidata is samen met RecruitmentLAB dringend op zoek naar jong engineertalent. Hoe brengen we die vacature op een toffe manier en efficiënte wijze tot bij de laatstejaars, vroegen ze aan Soulmedia? Met een guerrilla-actie tijdens de Genste 12urenloop trachtten we alvast de studenten met het Amplidata-virus te besmetten.

Guerrilla 12 Uren

Oktober ’13 – ENECO

Eneco-Perwez

Augustus  ’13 – DESCHACHT 

Maart ’13 – IMABRU

September ’12 – ENECO

Eneco

 –

September ’12 – SPORTLINE

Sportline

Plaats een reactie

Vernieuwend media- en adviesbureau!